Om Ejendomskontoret

På Ejendomskontoret kan du hente hjælp, hvis der opstår et teknisk problem med køleskabet, toilettet eller noget helt tredje i din lejlighed.

  • Vi hænger dog ikke lamper eller andre ting op for dig.
  • Vi har ansvaret for at de indre gangstrøg gøres rene, men I skal selv holde gangstrøgene ryddelige.
  • Vi har gartnere og gårdmænd ansat til at holde de grønne områder. Bortskaffelse af affald er dit eget ansvar.
  • Hundeposer, boremaskiner, stiger og trækvogne kan rekvireres på Ejendomskontoret.

Serviceydelser via egne servicemedarbejdere:

Vi arbejder løbende på at opdatere beskrivelser af flere arbejdsopgaver.

Vil du vide mere om nogle af de arbejdsopgaver som ligger som faste rutiner, kan du klikke på et af nedenstående link:

Alle arbejdsopgaver kan udsættes eller omprioiteres hvis en uventet situation opstår.

Serviceydelser via ekstern leverandør:

Alle arbejdsopgaver kan udsættes eller omprioiteres hvis en uventet situation opstår.

 

Kontakt

Vi vil opfordre dig til at bruge app'en ”KAB – min bolig”. App'en henter du enten i AppStore eller på Google Play, og vi vil så kontakte dig inden for to hverdage. Du kan selvfølgelig også ringe, skrive en mail eller komme forbi Ejendomskontoret.

Ved akut opstået skade som ikke kan vente til Ejendomskontorets åbningstid, kontaktes døgnvagten på telefon 7020 8126.

 

Farum Midtpunkt har i alt 33 ansatte: Der er gårdmænd, servicemedarbejdere, ejendomsfunktionærer, en kommunikationsmedarbejder mv.